6. 9. 2007

O outsourcingu účetnictví

Správně jste si měli dneska přečíst podruhé o benchmarkingu. Že to s ním není tak snadné, jak jsem tvrdil včera a tak dál. Jenže tuhle mi jeden student vyčítal, že moje blgy (podle vzoru plky) nejsou aktuální. Tak to dnes napravím. V úterý jsem si v Hospodářských novinách všiml ostré reakce čtenáře na dříve publikovaný článek "jak je výhodné outsourcovat účetní". A snesl proti outsourcingu účetnictví argumenty, které zde jako typické zopakuji: 1. Někteří účetní jsou dnes součástí top managementu firem. 2. Účetní jsou výjimeční, protože jednají s auditory, daňovými poradci a podobnou cháskou. 3. Účetnictví je silným nástrojem řízení a kontroly, kterého se společnost nesmí zbavit. A já se ptám všech business analytiků: Jaké základní logické chyby se dopustil autor těchto názorů? Vyluštění zítra.

0 Comments:

ISSN 1802-5676  | Copyright © 2003-2007 BPS Business Process Services