21. 12. 2007

Sdílením do roku příštího

BPM*blog jsem začal psát 19/5 a toto je jeho 194. pokračování, letos poslední. Ne že by nebylo v širém BPM světě o čem psát, naopak - je toho tolik, co by stálo za zmínku, že se stydím, jakými drobty Vás tu krmím. Ale držím se řádu, o svátcích nepíšu.

Bohulibých apelů si v období Vánoc vyslechnete dost, takže je vynechám. Jen sobě do roku Nového popřeju výdrž a kázeň, těm, kdo blogání mé osvěžili komentáři, postřehy a moudrem z praxe děkuji a pouhým konzumentům přeju ochotu sdílet se. Protože BPM je ze své podstaty - manažerskou disciplínou, technologií a - sdílením. Mějte se o svátcích pěkně!

13 Comments:

Anonymní said...

Patřím k těm, kteří jen konzumují už půl roku a trochu se stydím. Nepíšu ale proto, že bych nebyl ochotný, ale proto, protože nemám tolik zkušeností, abych se o ně podělil. Děkuji moc za bezvadné úvahy a také patřím k těm, kteří by si je rádi přečetli i v knížce. Přeji Vám veselé Vánoce!

Anonymní said...

Připojuji se k poděkování. Ono je těžké něco pořádného pod Vaše úvahy ještě připsat, aby se za to člověk nestyděl. S kolegy se dost často bavíme o Vašich postřezích (nebo postřehách - teď jsem zapomněla i pravopis). Ale zapsat to sem, k tomu jsme se ještě nedokopali - Vy už mezitím utečete o kilometr dál. Dík!

Anonymní said...

Pro mě je BPM úplně nový svět se spoustou pojmů a dojmů. Trochu mě děsí Vaše snaha dělat z toho středobod podnikového života. Ale možná tomu jen ještě dost nerozumím. Ale dobře se to čte.

Anonymní said...

Taky už se v branži pár let pohybuji, ale nemám už o ní žádné iluze - je to byznys velmi tvrdý. Moje zkušenost s tím, kdy jsem pustil nějakou informaci, byla ta, že si ji okamžitě někdo přisvojil a vydával za svou. Teď už poskytuji informace jen placeně nebo výměnou. To, co tu provádíte ve velkém - že zadarmo zpřístupňujete obrovské množství informací, které ostatní dávají podstatně okrájenější a za velké peníze, mě pořád šokuje. Máte ale asi pravdu v tom, že BPM se vyvíjí tak rychle, že sedět na informacích už nikam nevede, protože zestárnou a že je pořád nového dost a dost. Bohužel pracuju v konzultační firmě, která nás nenechá natolik učit, abych si mohl vytvořit takový znalostní náskok, abych se mohl dělit jako Vy. Tak Vám přeju, aby Vám to vydrželo - a já budu dál konzumovat.

Anonymní said...

Myslím, že informací je tu až příliš, zvlášť nováčkové se v tom musí ztrácet. Jestli zvládnete příští rok ta témata, jak jste je naplánovali, hodně jim to zjednodušíte. My staří procesní pardálové jen zobeme nové ňamky. Díky za ně.

Anonymní said...

Vaše snaha o BPM povznesení je ušlechtilá, i když pochybuji, že zcela nezištná. A já vám ten úspěch přeju, trh s BPM nás uživí všechny.

Anonymní said...

Firmy ještě nedorostly ani k procesnímu řízení, k využití technologií BPMS už vůbec ne. Jste už v roce 2010!

Anonymní said...

Možná některé. Ta moje ho bere smrtelně vážně a já osobně věřím, že se jí to vyplatí. Pane Kalendo, díky za Vaše blogy, jsou výborné, vydržte!

Anonymní said...

Já jen poděkuju a slibuju, že příští rok aspoň něco okomentuju.

Anonymní said...

Přišel jsem nedávno ze světa ISO a moc se tu ještě nevyznám. Problém je v tom, že se o procesech moc mluví a málo kreslí, takže si pod nimi každý představuje něco jiného. Chtělo by to jednoduché srozumitelné modely.

Anonymní said...

Je to portál profesionálů BPM, takže je správné, že jsou tu i těžké články. Ale blogy nepovažuji za těžké, jen občas musím číst dvakrát, než to pochopím. Jsou dobré a příští rok chci zase! Vydržte!

Anonymní said...

Také popřeji do Nového roku výdrž a nám všem, kteří procesní řízení chceme do podniků prosadit, přeju úspěšný rok!

Anonymní said...

Nemůžu se dočkat, kdy už zase začnete psát svůj blog!

ISSN 1802-5676  | Copyright © 2003-2007 BPS Business Process Services